Dostawa modeli anatomii człowieka do celów dydaktycznych w podziale na pakiety

  • Numer postępowania AZP/Z-046/2019
  • Typ postępowania Postępowanie PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Uwagi

    Składanie wniosków / ofert w postępowaniach odbywa się w formie określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    Termin składania ofert został zmieniony na 2019-12-19 11:30.

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2019-12-19 11:30
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2019-12-19 12:00
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2019-10-30
    Termin zakończenia postępowania:
    2020-06-24
    Zaszyfrownanie (dodanie dokumentu lub zapisanie oferty)

    Nadaj dowolne, własne hasło, którym zostanie zaszyfrowana oferta oraz wszystkie załączone dokumenty.

    Uwaga! Zapamiętaj hasło - wymagane ono będzie przy ponownym złożeniu oferty oraz do jej podglądu.

    Jeżeli zapomniałeś hasła wycofaj i/lub usuń ofertę, co umożliwi Ci nadanie nowego hasła oraz ponowne wprowadzenie oferty do systemu.

    Tego hasła nie musisz podawać Zamawiającemu. Zamawiający do momentu otwarcia ofert nie ma wglądu do Twojej oferty.

    Opis:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Typ: *
    Załącznik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
    zamówień publicznych w całej UE.

    Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
    co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.

    Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2019-10-30 15:07 -
    icon Ogłoszenie o zamówieniu_platforma.pdf 2019-10-30 15:07 1.21 MB
    icon 2019_Z_046_SIWZ.pdf 2019-10-30 15:07 1.16 MB
    icon Załącznik nr 2.1 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.02 MB
    icon Załącznik nr 2.2 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.02 MB
    icon Załacznik nr 2.3 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.03 MB
    icon Załącznik nr 2.4 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.02 MB
    icon Załącznik nr 2.5 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.02 MB
    icon Załącznik nr 2.6 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.03 MB
    icon Załącznik nr 2.7 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.02 MB
    icon Załacznik nr 2.8 - Formularz wymaganych warunków zamówienia.docx Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.03 MB
    icon Załącznik nr 2.9 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.03 MB
    icon Załącznik nr 2.10 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.03 MB
    icon Załacznik nr 2.11 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.03 MB
    icon Załacznik nr 2.12 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.03 MB
    icon Załacznik nr 2.13 - Formularz wymaganych warunków technicznych.doc Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.06 MB
    icon Załacznik nr 2.14 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.03 MB
    icon Załacznik nr 2.15 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.03 MB
    icon Załacznik nr 2.16 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.03 MB
    icon Załacznik nr 2.17 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.03 MB
    icon Załacznik nr 2.18 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.03 MB
    icon Załacznik nr 2.19 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik nieaktualny 2019-10-30 15:07 0.03 MB
    icon 2019_Z_046_Załącznik nr 3 - JEDZ.xml 2019-10-30 15:07 0.12 MB
    icon Załącznik nr 4 - Grupa kapitałowa.rtf 2019-10-30 15:07 0.12 MB
    icon Załącznik nr 5 - Oświadczenie art. 24 ust. 1 pkt 15.rtf 2019-10-30 15:07 0.11 MB
    icon Załącznik nr 6 - Oświadczenie art. 24 ust. 1 pkt 22.rtf 2019-10-30 15:07 0.11 MB
    icon Załącznik nr 7 - Oświadczenie art. 24 ust. 5 pkt 8.rtf 2019-10-30 15:07 0.12 MB
    icon 2019_Z_046_Załącznik nr 8 - Wykaz dostaw.rtf 2019-10-30 15:07 0.12 MB
    icon 2019_Z_046_ Załącznik nr 9 - wzór umowy.rtf 2019-10-30 15:07 0.55 MB
    icon Załącznik nr 1 - Dokument przedstawiający zakres informacji zawartych w formularzu interaktywnym Platrofmy, stanowiącym Formularz oferty.pdf 2019-10-30 15:07 0.14 MB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2019-12-06 09:48 -
    icon Informacja o zmianie treści SIWZ.pdf 2019-11-25 13:56 0.04 MB
    icon sprosotowanie ogłoszenia.pdf 2019-11-25 13:56 0.07 MB
    icon 2019-OJS231-566445-pl sprostowanie.pdf 2019-11-29 09:51 0.07 MB
    icon sporostowanie ogłoszenia_03.12.2019.pdf 2019-12-04 13:17 0.1 MB
    icon Odpowiedzi na pytania i zmiana SIWZ.pdf dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.17 MB
    icon Informacja.pdf dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.04 MB
    icon zmieniony_Załącznik nr 2.1 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.02 MB
    icon zmieniony_Załącznik nr 2.2 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.02 MB
    icon zmieniony_Załacznik nr 2.3 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.03 MB
    icon zmieniony_Załącznik nr 2.4 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.02 MB
    icon zmieniony_Załącznik nr 2.5 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.02 MB
    icon zmieniony_Załącznik nr 2.6 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.03 MB
    icon zmieniony_Załącznik nr 2.7 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.02 MB
    icon zmieniony_Załacznik nr 2.8 - Formularz wymaganych warunków zamówienia.docx Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.03 MB
    icon zmieniony_Załącznik nr 2.9 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.03 MB
    icon zmieniony_Załącznik nr 2.10 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.03 MB
    icon zmieniony_Załacznik nr 2.11 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.03 MB
    icon zmieniony_Załacznik nr 2.12 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.03 MB
    icon zmieniony_Załacznik nr 2.13 - Formularz wymaganych warunków technicznych.doc Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.06 MB
    icon zmieniony_ Załacznik nr 2.14 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.03 MB
    icon zmieniony_Załacznik nr 2.15 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.03 MB
    icon zmieniony_Załacznik nr 2.16 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.03 MB
    icon zmieniony_Załacznik nr 2.17 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.03 MB
    icon zmieniony_Załącznik nr 2.18 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik nieaktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.03 MB
    icon zmieniony_Załacznik nr 2.19 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.03 MB
    icon zmieniony_ Załącznik nr 9 - wzór umowy.rtf Załącznik aktualny- dodano dnia 04.12.2019 2019-12-04 13:17 0.55 MB
    icon 2019-OJS236-578780-pl sporstowanie 2.pdf 2019-12-06 09:48 0.1 MB
    icon Odpowiedzi na pytania i zmiana SIWZ_2.pdf 2019-12-12 12:55 0.11 MB
    icon 12.12.2019_zmieniony_Załącznik nr 2.18 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx Załącznik aktualny - dodano dnia 12.12.2019 2019-12-12 12:55 0.03 MB

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Nazwa części Wartość brutto Data publikacji
    Pakiet 1: Dostawa trenażerów - iniekcje domięśniowe 19 100,00 PLN
    Pakiet 2: Dostawa trenażerów – zaawansowane ramię do iniekcji dożylnych 18 000,00 PLN
    Pakiet 3 - Dostawa trenażerów - cewnikowanie pęcherza 12 915,00 PLN
    Pakiet 4: Dostawa fantomu położniczego do badania inwolucji macicy po porodzie 14 300,00 PLN
    Pakiet 5: Dostawa fantomu położniczego do badania szyjki macicy 22 400,00 PLN
    Pakiet 6: Dostawa modelu macierzyńskiego do oceny ASP 20 000,00 PLN
    Pakiet 7: Dostawa modelu stomii u niemowląt 20 624,00 PLN
    Pakiet 8: Dostawa trenażera - dostęp centralny 7 042,00 PLN
    Pakiet 9: Dostawa fantomu noworodka, pielęgnacyjny 7 560,50 PLN
    Pakiet 10: Dostawa fantomu wcześniaka 2 096,00 PLN
    Pakiet 11: Dostawa modelu pielęgnacji ran odleżynowych 3 398,00 PLN
    Pakiet 12: Dostawa modelu do zakładania zgłębnika 15 000,00 PLN
    Pakiet 13: Dostawa zestawu modeli wad wrodzonych niemowlęcia 9 143,00 PLN
    Pakiet 14: Dostawa zaawansowanego symulatora porodowego 340 000,00 PLN
    Pakiet 15: Dostawa fantomu noworodka do pielęgnacji i podstawowej opieki medycznej 8 974,08 PLN
    Pakiet 16: Dostawa fantomu niemowlęcia do nauki wykonywania dostępu dożylnego 5 453,82 PLN
    Pakiet 17: Dostawa zaawansowane symulatora pacjenta starszego z wyposażeniem 25 845,00 PLN
    Pakiet 18: Dostawa zaawansowanego symulatora pacjenta dorosłego z wyposażeniem 59 040,00 PLN
    Pakiet 19: Dostawa trenażera laparoskopowego z wyposażeniem 28 000,00 PLN

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert 2019-12-19 13:54 -

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Informacja o wynikach dotyczy części: 19 2020-03-03 14:39
    Informacja o wynikach dotyczy części: 11 2020-03-03 14:38
    Informacja o wynikach dotyczy części: 3 2020-03-03 14:38
    Informacja o wynikach dotyczy części: 6 2020-02-27 14:31
    Informacja o wynikach dotyczy części: 1 2020-02-27 14:30
    Informacja o wynikach dotyczy części: 15 2020-02-14 14:12
    Informacja o wynikach dotyczy części: 5 2020-02-14 14:11
    Informacja o wynikach dotyczy części: 4 2020-02-14 14:11
    Informacja o wynikach dotyczy części: 17 2020-02-07 13:58
    Informacja o wynikach dotyczy części: 16 2020-02-07 13:58
    Informacja o wynikach dotyczy części: 18 2020-02-07 11:05
    Informacja o wynikach dotyczy części: 7 2020-02-07 11:04
    Informacja o wynikach dotyczy części: 2 2020-02-07 11:04
    Informacja o wynikach dotyczy części: 13 2020-02-03 10:37
    Informacja o wynikach dotyczy części: 12 2020-02-03 10:37
    Informacja o wynikach dotyczy części: 10 2020-02-03 10:36
    Informacja o wynikach dotyczy części: 9 2020-02-03 10:35
    Informacja o wynikach dotyczy części: 8 2020-02-03 10:28

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa